“TOM SAWYER, DETECTIU”

SINOPSI:

Tom Sawyer s’acaba de comprar per correu un kit de detectiu i ja té ganes d’estrenar-lo. El mateix dia rep una invitació de la tieta Sally perquè ell i en Huckleberry Finn vagin a passar uns quants dies a casa seva al poble. Sembla que l’oncle Silas està passant per un mal moment i potser la presència dels dos amics l’ajudi… Però el que semblava una visita tranquil·la a casa els oncles es convertirà en una desaparició inesperada, un assassinat misteriós, un robatori de diamants i un judici erroni que caldrà aturar.

Així doncs, aquí tenim els ingredients bàsics d’aquest còctel intrigant que ens relatarà Huckleberry Finn, el braç dret de Tom Sawyer, on es posaran en valor les capacitats detectivesques dels protagonistes, jugant amb l’observació, la deducció i la intel·ligència. Per sort, el kit de detectiu de Tom els traurà dels múltiples entrebancs que s’aniran trobant durant la investigació, i junts podran desenmascarar la veritat.

L’ESPECTACLE:

La Cia. Lazzigags han triat una novel·la que l’autor Mark Twain va escriure ( quan els seus dos herois ja eren sobradament coneguts ),  com a punt de partida per explicar la seva història. Una visió filtrada per la mirada creativa i musical de la companyia ( tal com ja han fet amb d’altres muntatges com Pippi Langstrump o Sherlock Holmes) que ens ofereix un espectacle on hi combinen situacions o personatges d’altres aventures, tot lligat amb el format de teatre musical.

COMPRAR ENTRADES
COMPRAR ENTRADES

Del 4 al 19 de novembre

  • Dissabte 4 de novembre a les 17:30h
  • Diumenge 5 de novembre a les 17:30h
  • Dissabte 11 de novembre a les 17:30h
  • Diumenge 12 de novembre a les 17:30h
  • Dissabte 18 de novembre a les 17:30h
  • Diumenge 19 de novembre a les 17:30h

Entrada general: 15€

Els millors descomptes SEMPRE al nostre web. Consulta’ls clicant a COMPRAR ENTRADA

REPARTIMENT:

  • Tom Sawyer: POL SANUY / ALEIX MARIA
  • Huckleberry Finn: FERRAN RULL
  • Oncle Silas, Facinerós 1, Brace, Advocat: MIQUEL AGELL
  • Carter, Jake Dunlap, Júpiter Dunlap, Jutge: XAVI DUCH
  • Tieta Polly i Sally, Facinerós 2, Xèrif, Fiscal: GEORGINA LLAURADÓ

EQUIP TÈCNIC: 

  • Dramatúrgia i Direcció: MIQUEL AGELL
  • Música i direcció musical: MARC SAMBOLA
  • Lletra:  LÍDIA LINUESA
  • Coreografia: ESTER BARTOMEU
  • Escenografia: ELOI LINUESA
  • Il·luminació:  ROGER BLASCO
  • So: GERALD GIMENO, BRAIS SAINZ
  • Disseny de vestuari i confecció: LEO QUINTANA
  • Disseny gràfic:  ROBERT GARCIA
  • Regidoria i Aj. Direcció: OMAR BAÑÓN
  • Caracterització: TONI SANTOS
  • Fotos: JÚLIA CORTINA, PERE RAMON
  • Coach cor infantil: RAQUEL LÓPEZ

————————————–

Companyia Lazzigags.

Idioma: Català | Durada: 70 min aprox

Gènere de l’espectacle: Teatre Musical.